Opieka psychologiczno - pedagogiczna - Szkoła Podstawowa nr 50 im. Emilii Plater w Gdańsku

Szkoła Podstawowa nr 50 im. Emilii Plater

Rok szkolny 2025/2026

Godziny pracy pedagoga szkolnego

Karolina Graff

poniedziałek 10.30 - 15.00
wtorek 9.40 - 13.40
środa 11.00 - 15.00
czwartek 8.55 - 13.40 
piątek 8.55 - 13.40

Godziny pracy psychologa szkolnego

Julia Litwin

Poniedziałek  12.35 - 14.05

Wtorek  8.00 - 9.50; 11.30 - 14.00

Środa 8.00 - 9.50; 15.35 - 16.35

Czwartek 8.00 - 8.55; 12.35 - 14.00

Piątek 7.50 - 9.50

Godziny pracy pedagoga specjalnego

Małgorzata Bednarczyk

Wtorek 9.50 - 14.00

Środa  8.00 - 12.40

Czwartek  9.40 - 14.40;  13.40 - 14.40

DROGA UCZENNICO, DROGI UCZNIU,

Jeżeli:

- martwisz się czymś, coś Cię smuci, drażni, masz jakiś kłopot i potrzebujesz wsparcia;

- masz trudności w relacjach z rówieśnikami, nauczycielami, rodzicami;

- doświadczasz ciągłego napięcia;

- chcesz opowiedzieć o swoich sukcesach i/lub planach;

PRZYJDŹ DO NAS – gabinet 22 

ZDROWIE PSYCHICZNE JEST TAK SAMO WAŻNE JAK ZDROWIE FIZYCZNE

Pamiętaj, nie jesteś sam/sama- rozmowa z pedagogiem lub psychologiem to nie oznaka słabości.

To przejaw dojrzałości i świadomości, że potrzebujemy wsparcia i pomocy.

Czasami sama rozmowa, spojrzenie na sprawę z dystansu lub innej perspektywy, chwila wyciszenia może sprawić, że poczujesz się lepiej.

DRODZY RODZICE,

Jeżeli:

- coś Państwa martwi w zachowaniu dziecka;

- dziecko ma trudności edukacyjne;

- chcecie porozmawiać o swoim dziecku;

- potrzebujecie wsparcia

ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE

Prosimy o kontakt poprzez e-dziennik lub telefoniczny 58 301 18 48 wew. 26

 

Karolina Graff- pedagog szkolny

Julia Litwin- psycholog szkolny

==============================================================================

Link do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach: 
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20200001280/O/D20201280.pdf
===============================================================================
powrót do góry